Folder reklamowy – jest bardziej prestiżową i rozbudowaną formą ulotki ,jedną z najczęściej stosowanych form reklamy firmy.

Folder reklamowy najczęściej występuje w klasycznej formie 4-stronicowej lub 3 stronicowej – składany w kształcie litery C lub Z. Zadaniem folderu reklamowego jest przekazanie większej ilości informacji niż w zwykłej ulotce.

Katalog reklamowy – jest najbardziej obszerną formą drukowanych materiałów reklamowych.

Posiada większą objętość niż folder reklamowy daje to możliwość zamieszczenia większej ilości informacji na temat firmy, jej produktów i usług. Większą ilość fotografii, infografik.

Katalog, poprzez możliwość zastosowania ozdobnego papieru, usztywnionych okładek, wybiórczej metody lakierowania, może przybrać bardziej luksusową formę. A co za tym idzie – dodać prestiżu firmie i jej produktom w oczach klientów.

ZAKRES FORMATÓW, DOSTĘPNYCH PAPIERÓW – MATERIAŁÓW ORAZ RODZAJÓW WYKOŃCZENIA

RODZAJE PAPIERU

kredowy matowy


kredowy błyszczący


offsetowy

FORMATY

A6 (105x148mm)


A4 (210x297mm)


A5 (148x210mm)


DL (99x210mm)


A5 (148x210mm)


dowolny format

RODZAJE USZLACHETNIENIA

foliowanie


szatancowanie (wycinanie dowolnych kształtów)


lakierowanie UV


lakierowanie wybiórcze

Masz pytania?
Napisz lub zadzwoń do nas!